Monday, October 09, 2006

Dette går jo strålende!

Dette går over all forventning! Trodde jeg skulle gå og være sulten, men er heller stikk motsatt. Ifølge dagsmenyen, skal jeg jo spise 4 ganger om dagen, i motsetning til 2 som jeg er vant til... Det gjør at jeg rekker knapt føle sulten komme, før jeg skal spise atter et måltid.
Klarte ikke engang spise alt menyen sa jeg skulle innta til middag...

Liker opplegget til vektklubb.no. Siden det er treff lørdag, kunne jeg fint legge inn pizza og brus i menyen og likevel komme fint under dagens tilmålte kalorier. Digger det at man kan kose seg selv om man går ned i vekt.

Gikk til og fra jobb idag, og nå skal jeg ut for å gå en kveldstur. Så langt viser skrittelleren min 7813, så det bør ikke bli vanskelig å nå de planlagte 10.000 idag.

Håper motivasjonen holder seg like bra fremover.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home