Sunday, December 03, 2006

Ferien er over...

Veide meg dagen etter jeg kom hjem, og da var vekta på samme som da jeg dro.
Fikk en kraftig runde med omgangssyke mens jeg var der, så jeg tror ikke kroppen hadde så veldig stor vannansamling da jeg kom tilbake. Det betyr at jeg til en forandring ikke har gått ned i vekt mens jeg har vært der.
Har riktignok ikke prøvd veie meg de siste dagene, får vel vurdere krype opp på vekta i morgen.

Føler meg lite motivert til å starte på med en skikkelig runde slanking akkurat nå, siden jeg er invitert på vedlig mange "ete-gilder" før jul.
Men, prøver jo naturligvis å passe på hva jeg spiser - sitter bare ikke og teller kalorier for fullt akkurat nå.
Så fort jula er overstått skal jeg prøve etpar uker med spisdegslank.no. Funker det, kommer jeg til å kjøre den dietten til jeg har mistet det jeg har som mål.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home